دانلود رایگان بازی سیاره گمشده 2 Lost Planet
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 18 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

29175701_resize_resize.jpgنام بازی:Lost planet 2
سازنده:capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن
پلتفرم:pc.ps3.360
میانگین امتیاز:7/10
 

وقتی برای اولین بار تریلر بازی را در نمایگاه ای تری 2009 دیدم ،خیلی نسبت به بازی امیدوار شدم ،بازی با سبک سوم شخص کاورگیری سوم شخص با گرافیک بسیار بالاتر از نسخه اول با صحنه های اکشن و پر از زد و خورد که نوید یک بازی سطح بالا را در سبک سوم شخص می داد.حدود یکسال و چند ماه از ان ماجرا می گذرد و ما همچنان منتظر تجربه کردن این محصول کمپانی  نام آشنای زاپنی خالق سری رزیدنت اویل هستیم .گمانم این آرزو دادر به تحقق دست پیدا می کند و بالاخره بعد از چند ماه از عرضه نسخه های کنسولی بازی ،نسخه رایانه این بازی هم وارد بازار شده است.


 سیاره گمشده 2حداقل تنوع بیشتری در مقایسه با قسمت اول خود دارد. شما در لوکیشن‌های مختلفی به مبارزه مي‌پردازید که یکی از دیگری دیدنی تر است. توفان و رعد و برق، صحرای داغ و سوزان، دریای خروشان و جنگل‌های انبوه بخشی از محیط پرتنوع بازی است. طراحی دشمنان مثل غول‌های عظیم‌الجثه هم، دهان پرکن است و شما را مجاب مي‌کند که Lost Planet 2 بی شک همان بازی تیراندازی هیجان‌انگیزی است که دنبالش بودید.وقتی کنترلر را به دست بگیرید، حساب کار هم دست‌تان مي‌آید. آن موقع است که اشکالات طراحی بازی پشت سر هم خودنمایی مي‌کنند. در واقع کپکام نه تنها اشکالات قسمت اول را برطرف نکرده، بلکه چند مورد دیگر هم به این فهرست افزوده است.


داستان:
در گذشته ساكنین این سیاره منبعی پر انرژی به نام Thermal Energy را پیدا می كنند. این ماده دارای مولكول های پر جنبشی است كه بسیار سریع تر و بهتر از هر انرژی دیگری می سوزند و انرژی تولید می كنند. گرمای ایجاد شده در این واكنش بسیار زیاد است، به طوری كه هر موجودی می تواند در این سیاره با این درجه سرمای زیاد زندگی كند. اما داستان از این جا شروع می شود كه TE را باید از سطح زیرین سیاره و جانورهای موجود در آن كه قطعا مالكین و صاحبان سیاره هستند به دست آورد. انسان ها برای بقا وارد جنگی بزرگ با میزبان ها می شوند و داستان طوری پیش می رود كه خود انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند. سودجویانی كه با نام Pirate به دنبال TE هستند و انسان هایی كه TE را تنها برای بقا می خواهند. با آب شدن یخ ها و به دست آمدن TE، انسان ها راحت تر می توانند زندگی كنند و تجهیزات نظامی آن ها بسیار قوی تر می شوند، از طرفی گرم تر شدن سیاره E.D.N III و تغییر آب و هوای این اكوسیستم باعث شده ساكنین بومی این جزیره كه همان هیولاها باشند، قوی تر و چالاك تر شوند. همه چیز برای یك جنگ بزرگتر و سخت تر فراهم است و شما در قالب یك سرباز خبره با جوخه چهار نفره خود وارد این جنگ می شوید.
 

طراحی شخصیت ها و اسلحه ها بسیار خوب است و می توان گفت گرافیك هنری LP2 بالاتر از بخش فنی آن است. استفاده های بجا از Blur و Draw To Distance بالا در گرافیك، LP2 را همانند یك فیلم اكشن تمام عیار كرده است.

انیمیشن شخصیت ها هم مانند نسخه قبل خوب كار شده و فریم بالای بازی هیچ گاه حتی در حین مبارزه با غول های بزرگ هم كاهش نمی یابد.

LP یك تیراندازی سریع و سر راست بود كه بسیار هیجانی طراحی شده بود، اگرچه مشكلات زیادی در همین بخش، به ویژه كنترل شخصیت اصلی و تیراندازی وجود داشت، ولی سرعت این گیم پلی اشكالات آن را به حاشیه می برد.

این شماره برعكس نسخه قبل دارای تنوع زیادی در مراحل است.

در نسخه اول، ما صرفا با یك محیط یخ زده و برفی رو به رو بودیم كه تنوع آن به غارها و بعضی ساختمان های كوچك ختم می شد. همین مسئله باعث شده بود كه در اواخر بازی، بازیكن دچار نوعی خستگی از محیط شود. در LP2 با توجه به تغییر اكوسیستم سیاره گمشده، تنوع محیط بسیار بالا است. دشمنان سریعتر و متنوع تر از گذشته هستند و Pirateها هم مجهزتر و البته خطرناك تر از نسخه قبل در مقابل شما می جنگند. غول های LP1 همیشه یكی از بزرگترین Boss Fightها بودند كه اندازه آن ها بسیار بزرگ بود كه گاهی در صفحه جا نمی شد.
 

امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید .
موفق باشید .


  حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم عامل : مایکروسافت ویندوز 7 / ویندوز ویستا / ایکس پی
پردازنده : 2 هسته اینتل یا اواز یا موسیقی دو پردازشگر بهتر / پردازنده Athlon X2 پردازنده و یا بهتر
کارت گرافیکی : 256 مگابایت VRAM -- انویدیا جیفورس سری 7800 / Radeon HD 2400 طرفدار آتی
حافظه : 1 گیگا بایت رم (ایکس پی) / 2 گیگابایت رم (ویستا / پیروزی 7)
هارد دیسک : 13 گیگا بایت از فضای هارد آزاد هارد
کارت صدا : سازگار با DirectX
مستقیم اکس : 9.0c
کنترل : صفحه کلید و ماوس
نصب و راه اندازی : دی وی دی رام درایو

 

سیستم پیشنهادی :

سیستم عامل : مایکروسافت ویندوز 7 و ویستا
پردازنده : 2 هسته اینتل پردازنده های چهار / پردازنده از Phenøm x4 پردازشگر
کارت گرافیکی : 512 مگابایت VRAM -- سری انویدیا جیفورس 9800 / Radeon HD4800 سری آتی
حافظه : 3 گیگابایت رم
هارد دیسک : 13 گیگا بایت از فضای هارد آزاد هارد
کارت صدا : سازگار با DirectX
مستقیم اکس : 9.0c
کنترل : ایکس باکس 360 کنترل برای ویندوز
نصب و راه اندازی : دی وی دی رام درایو


 

عکس های بازی:

games-capcom-lost-planet2-02-zoom_resize.png


LostPlanet2Gameplay_resize.jpg
Lost-Planet-2_resize.png
lost-planet-2b_resize.jpg
lost-planet-2-20090427032606156_resize.jpg

 

 

 

منبع : http://mihandownload.com



|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .